poniedziałek, 17 czerwca 2013

Jedną nogą za :)

Ufff.... niedawno sprawdziłam, klucze odpowiedzi do testów na stronie Komisji Egzaminacyjnej wstawili... i jeśli tylko dobrze sprawdziłam i podliczyłam, to udało mi się!!!!!!!!!!! Zdałam teoretyczny!!!!!

A łatwo nie było... Porównując pytania z lat ubiegłych, to te dzisiejsze dały nam nieźle popalić...

Ale nieważne. Grunt, że poszło :) Teraz przede mną egzamin praktyczny. Z tym też będzie walka...

Normalnie czuję jak z sił opadłam... Napiłam się trochę żurawinóweczki dla pokrzepienia i chyba zalegnę ;)

3 komentarze:

  1. żadne tam udało się - po prostu jesteś the best sorella :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na kolejne dobre wieści:-)

    agness

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli zostawiasz komentarz - proszę, podpisz się. Chyba że lubisz być anonimowy :D