czwartek, 6 czerwca 2013

Brawo Aniu!!

Nie piszę, bo w chaosie totalnym jestem....

Egzaminy semestralne walą z każdej strony. Ale to małe piwko. Od 17 czerwca mam egzaminy na technika. I czuję się jak w przysłowiowej czarnej d... Niby coś wiem, coś kojarzę ale bez notatek pustka w głowie. Część dziewczyn jednak rezygnuje z podchodzenia, ja spróbuję - a nóż widelec się uda :)

Ale buźka mi się śmieje. Ania zmienia pracę!! Niedawno zadzwoniła, była na rozmowie w Poznaniu. Właściwie po wczorajszym maglu w pierwszym etapie rekrutacji, była prawie pewna że ją przyjmą, ale... mimo wszystko zdenerwowanie  ją trzymało. Mam nadzieję, że uda jej się szybko z MM uwolnić i będzie się spełniała w nowej pracy :) Gratki mała, jeszcze to sobie na działeczce opijemy :D

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli zostawiasz komentarz - proszę, podpisz się. Chyba że lubisz być anonimowy :D